maanantai 13. lokakuuta 2014

SOHVAPERUNOINTIA



Nostalgiapärinät tuli koettua tuossa torstaina kun Elisa bongasi Myllykeskuksesta Leijonakuningas 2 leffan. Napattiin sit mukaan sipsipussi ja limpparia jonka jälkeen asetettiin itsemme meidän sohville ja filmi pyörimään. Hyvä luoja kun meinas tulla ihan tippa linssiin niistä kaikista lapsuusmuistoista pelkän leffan takia :D



Ja voi ei sain taas koukutettua itteni yhteen sarjaan. Oon aiemminkin katsellut muutaman jakson verran tuota Leijonan luola Kanada ohjelmaa mutta kun olin  tylsyyksissäni katsonut pari jaksoa peräkkäin en vaan pystynyt lopettamaan. Ihan mahtava sarja pakko sanoa (ja Bruce on paras ♥).

Ja jottei mun elämä vaikuttais niin täydelliseltä tän blogin läpi niin kerrottakoon että mun pyörä varastettiin. Olin käymässä lauantaina kaupungissa muutamalla kirpparilla ja jäin hengailemaan kaverien kanssa keskustaan. Olin jättänyt pyörän suht koht piilossa olevaan paikkaan ja lukossakin luonnollisesti oli. Ilmeisesti joku on nostanut sen autoonsa mukaan koska oman tuntemuksen mukaan Jopon lukkoja ei helpolla availla ilman hitsausvälineitä jossei avainta löydy. No, talvi kohta tulossa ja kouluun lyhyt matka, ellen sitten saa mummon vanhaa pyörää lainaksi jolla voisin körötellä vielä tämän loppusyksyn ja ensi kevään, talvella kun ei pyöriä tarvita siellä mummolassa. Toivotaan parasta.

(p.s hyvää nimpparia mulle !)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti