perjantai 19. joulukuuta 2014

CHRISTMAS WISHLIST





Tänä jouluna olen pääasiassa pyytänyt lahjaksi rahaa sillä en pysty luottamaan siihen että porukat ja sukulaiset pystyisivät minulle edes listan kanssa oikeita asioita ostamaan, mutta tässäpä kuitenkin tälläinen listaus siitä mitä niillä rahoilla/lahjakorteilla olisi sitten tarkoitus ostaa.

Selvennykseksi nyt vielä sanon että ensimmäisessä kuvasarjassa on kirjat, toisessa vaatteet, kolmannessa levyt ja viimeisessä leffat. Jokaisesta sarjasta (paitsi itseasiassa levyistä) puuttuu vaikka mitä mutta laitoinkin ne jutut mitä tällä hetkellä eniten kaipaisin. Pitkistä paidoista ja neuleista on mulla eniten pulaa, omistan ihan liikaa toppeja ja t-paitoja. Lisäksi muutama niitä Victoria's Secret hajuvesiä olisi mahtava saada lisää (olen siis virallisesti nyt massaa, god dammit, ne vaan tuoksuu liian ihanilta).

Ehkä jonain päivänä vielä omistan seinän kokoisen hyllyn täynnä elokuvia.. Ainakin yritys kasvattaa kokoelmaa on kova. Tajusin myös yhtäkkiä tuota levysarjaa tehdessä että olenko mä tosiaan hurahtanut suomiräpin maailmaan, kaipa se tosiasia on vaan hyväksyttävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti