tiistai 7. lokakuuta 2014

TIE VIE SE ON REFLEKSI




Viikonloppu meni siis tosiaan mummolassa, innostuttiin Sagan kanssa kuvailemaan ihan kunnolla. Sain myös Sagan suostuteltua mun malliksi (taas kerran, hehe) ja kyllähän ne kuvat onnistui ihan suht hyvin. Viikonlopusta ei sen enempää ole kerrottavaa.




Tosin äiti kun oli viikonloppuna käynyt Tallinnassa niin oli sitten mun yllätykseks tuonu tätä kaikkien hamuamaa Victoria's Secretiä mulle tuliaiseks. Itsekkin kyllä joskus taisin mainita että sen verran ihania tuoksuja noissa on että en välittäisi vaikka omistaisin sellaisen. Tajusin tässä samalla että tosi monet suosittelee mulle tollasia raikkaita kukkaistuoksuja, vaikka itse tykkää niistä makeista tuoksuista enemmän. Kai mun iholle sitten sopii paremmin sellaset tuoksut.

Maanantaina en käynyt treeneissä kun mun henkinen jaksamus oli ihan tasoa miinus kymmenen vaikka keho olisi jaksanut hyppiä ja hillua ihan maratoonin edestä. Suklaa ja Gregory House pelastaa ! Nyt taas jos jaksaisi hetken sosialisoitua. 




Tänään koulusta tultuani katselin sitä Housea muutaman jakson verran ja sitten suuntasin kaupungille ostamaan englannin kirjaa. Tulihan siinä samalla reissulla sitten käytyä katsomassa tuo Miika Nousiaisen kirjaan (joka mun todellakin pitäisi lukea) perustuva leffa Vadelmavenepakolainen. Ja oli kyllä katsomisen arvoinenkin.

Ensi viikolla olisi sitten se hyvin ansaittu syysloma. Alkuviikosta tapahtuu jänniä asioita mun huoneessa kun vihdoin ja viimein saadaan aikaiseksi (Hetan ihanalla remppa - ja sisustusavustuksella) purettua tuo minun parvisänkyni veks tuosta tilaa viemästä. Mulle on tosi tärkeetä et oma huone on sellanen paikka missä viihdyn hyvin koska vietän tosi paljon aikaa täällä. Siispä mun huoneeseen tulee tiukka musta-valko-punainen väriteema ja kaikki ylimääräinen roina siirtyy häkkivarastoon. Tosi simppeli sisustus, pääseinälle laitan vain kolme tiettyä julistetta ja Iso-Britannia aiheisia yksityiskohtia. 

Ai että kun en malta odottaa että pääsen näkemään sen lopputuloksen ! Hankinnan alla ois vielä valosarja (oi kyllä niin kliseistä mutta se on vaan niin sellanen must have sisustuselementti mistä tyksin tosi paljon), päiväpeitto, pari mustaa sisustustyynyä joita sitten tuunailisin itse ja kattolamppu (vihaan mun nykyistä ja visio uudesta ois valmiina mut kattoo suostuuko äiti hankkimaan). Valmiin lopputuloksen saan kuitenkin esille vasta ensi viikonlopun jälkeen tai myöhemmin, koska lipasto pitää maalata ja niitä yksityiskohtia vielä hioa.

Joo tästäkin tekstistä venyi vähän pitempi mitä suunnittelin. No toivottavasti nautit lukemisesta. Seuraava postaus ilmestyy taas varmaan viikonlopun puolella ellen oikein innostu kameraa kantamaan joka paikkaan, joten adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti